dimarts, 17 de maig del 2011

Taula rodona i cadires buides.

Fa més d'un mes ens van convidar a la CUP i a mi, com a persona encarregada d’encapçalar la llista, a una taula rodona que tindria lloc demà a la Fundació Marianao. Dic tindria lloc perquè finalment no es farà. En aquesta taula rodona, els candidats a l’alcaldia de Sant Boi havien de donar resposta a un document conegut com a Carta Ciutadana.
La Fundació Marianao va voler convidar també a l’alcaldable de PxC i així ho va fer. Per a mi, aquesta acció és molt discutible i de fet, penso que no se'l hauria d’haver convidat però els criteris d’aquesta fundació privada els fixen les persones que en formen part i no pas jo.
Aquest matí he rebut la trucada d’un militant d’ICV-EUiA que em comunicava la intenció del seu grup de no assistir al debat. Més tard, he rebut la trucada d’un portaveu del PSC que em comunicava que ells i ERC tampoc assistirien al debat.
Finalment, he rebut la trucada d’en Xavier Pedrós i aquest m’ha comunicat que s’anul·lava la Taula Rodona ja que la resta de formacions no volien seure al costat de PxC.
La meva opinió és la següent: en primer lloc, no haurien d’haver convidat a PxC a la Taula Rodona. En segon lloc, un cop estem en el joc polític i de debat, crec que tots tenim prou arguments com per a desemmascarar aquests feixistes.
Jo crec que s’ha de plantar cara al feixisme i s’ha de fer sense contemplacions, i crec que amb aquesta acció no s’ha plantat cara sinó tot el contrari, se’ls ha facilitat el camí ja que la ciutadania no ha pogut veure en directe com d'ignorants i incompetents són aquesta xusma feixista. Demà era un bon dia per deixar ben clar que en aquesta terra els únics que sobren son els intolerants feixistes de PxC.
La pregunta és: què fareu a partir del dia 23 de maig si PxC obté representació a l’Ajuntament, també deixareu les cadires buides?

2 comentaris:

  1. I vosaltres voleu representar el poble de Sant Boi?
    Em sembla que la actitud que heu tingut els alcaldables de Sant Boi, s'aproxima una mica al feixisme.

    Uns volen dividir Espanya, altres volen controlar la immigració...
    Cadascú té un programari diferent, però això no vol dir que un partit sigui feixista.

    No sóc independentista, però si tinc un compromís o reunió amb gent que ho és, doncs vaig, els escolto i parlo amb ells el que sigui necessari. El que no faré mai es dir "jo, amb aquests que volen destruir Espanya, no estic disposat a parlar". Perquè això és una falta de respecte.

    ResponElimina
  2. Jo ja t'he mostrat quin és el meu posicionament, no se que és el que no entens. Per altre banda nosaltres volem construir estructures de contrapoder per tal de que el poble s'autorganitzi i avanci cap a la democràcia real i trencar amb l'actualitat.

    ResponElimina