divendres, 15 d’abril del 2016

Nous reptes! Noves prioritats!

Bé , a partir d'ara aquest blog serà un lloc on l'esport i les aventures familiars tindran un espai central, no unic, no vull dir que no torni a parlar de política però sincerament ara mateix no em ve gens de gust fer-ho. 
Decebut? cansat? 
No, simplement estic enamorat, de la meva companya, de la meva filla i del cicloturisme i el muntanyisme. Aquestes son les meves passions i sincerament han estat aparcades durant massa temps per obtenir uns resultats poc reconeguts i poc valorats sovint. 
Tot això que escric no es cap missatge per a ningú, és simplement un anunci, perquè el proper text que llegireu explicarà com travessarem jo i un amic els pirineus en bicicleta de carretera durant uns 8 dies aproximadament.
Doncs apa salut i gaudiu de les petites coses i sobretot del vostre temps.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada